Lagkaw (Popular Version)

Lagkaw Lyrics and Music

(Visayan Kundiman Song composed by Eriberto Montenegro)
I
Didto ko sa atong lagkaw, ako misusi, ako miduaw
Wa pa gyuy dyutayng nadaot bisag sa dugay nga mga adlaw

II
Abi ko og naguba na, unya natun-as ug nawala na
Nagpabilin sa gihapon nga buhing saksi sa gugma ta

Chorus:
Didto natawo ang atong gugma
Nga gibalaan natong duha
Ang lagkaw ay handumanan
Sa gugma'ng gipanumpa ta

Lagkaw
III
Dili nato hikalimtan kadtong himaya'ng atong gisaw-an
Kay didto atong namugna unang kalipay'ng hilabihan

(Instrumental...)

Repeat: (Stanza II, Chorus and Stanza III)

Coda: Kay didto atong namugna unang kalipay'ng hilabihan...


Listen to the Visayan Song Lagkaw:


5 comments:

  1. Gimingaw ko ani nga kanta, salamat

    ReplyDelete
  2. A very nice song..bisan ug dugay na..nga kanta..

    ReplyDelete
  3. Just right sa akong folk singing contest

    ReplyDelete
  4. Mingaw ko ani mga kantaha ay,, naa jud to minus-1 kani adto ako lolo ani

    ReplyDelete

Your comments are very welcome!