Kuntis Sa Hambog

Kuntis Sa Hambog Lyrics and Music

(Visayan Song by Max Surban)
I
May tulo ako ka amigo
Nga pulos gayud guatsinanggo
Maka-inom gani malipong ang ulo
Mogula ang pagka-maldito
Kon mag-abot dayog debate
Lupig nila ang abogado
Labi na gyud ug mangahubog
Kay magkuntis dayon sa hambog

Chorus:
Sa hinambugay magdaog ta
Ako Waray, Hilonggo ka, ug Sibuano sab siya

II
Didto intoy ha amon bungtod
Ha Samar ug Leyte
Ako gad la han pinaka-rico
Nga pensionado han US Navy
Salit bugto ko hi McArthur
Kaupay han amon recuerdo
Giregalo niya ha akon
An iya antiyohos ug kuako

(Repeat Chorus)


III
Ako intawn mga amigo
Mantinel lang gayud ang Negosyo
Gi-senyor senyor ako sa mga tawo
Kay tag-iya lang lagi ug mga barko
Ang siyam ko ka mga tarato
Giaporan ko na’g regalo
Sila tag dyes ektarias kuadrado
Sa akong yuta sa menteryo

(Repeat Chorus)

IV
Abaw kanamit gid iya pro
Sa Bacolod ka’g Iloilo
Kay ako numero uno
Nga asendero sa tubo
Kon akon gid inyo patihon
Abaw linte gid ne kayo
Kay sa amon iya ang kuarta
Ginapiko ginapala

Repeat Chorus 2x

Coda:
Ti mabato pa gid kamo sa akon.


Listen to Kuntis Sa Hambog Song:


2 comments:

Your comments are very welcome!