Pasayawa Ko Day - New Version (Emil Loseñada and Jonny Lyn)

Pasayawa Ko Day by Emil Loseñada and Jonny Lyn

(Visayan Duet Song by Ben Zubiri )
I
Boy: Pasayawa ko inday ; Girl: Sayaw lang sa uban
Boy: Ikaw may gusto ko ; Girl: Nganong ako nga anaa may uban
Boy: Magsayaw gyud ta day; Girl: Di lagi ko kay wa ako'y gusto

Chorus:
Boy: Irog irog ; Girl: Unsay irog?
Boy: Irog irog intawn ngari'g dyutay

II
Boy: Pahaluka ko day
Girl: Halok lang sa uban
Boy: Ii-ikaw may gusto ko
Girl: Nganong ako nga anaa may uban?
Boy: Maghalok gyud ta day
Girl: Di lagi ko kay wa ako'y gusto
(Repeat Chorus)

III
Boy: Kanindot kaha nimong mosayaw day
Boy: Mora ka ug Hanlulukay Day
Girl: Kanimo wa lagi koy gusto
Girl: Kay kanang imong sinayawan kinaraan

(Instrumental)

IV
Boy: Kanindot kaha nimong mosayaw day
Boy: Mora ka ug Hanlulukay Day
Girl: Kanimo wa lagi koy gusto
Girl: Kay kanang imong sinayawan kinonsehal

V
Boy: Pasayawa ko day ; Girl: Sayaw lang sa uban
Boy: Ee-Ikaw may gusto ko ; Girl: Nganong ako nga anaa may uban
Boy: Magsayaw gyud ta day; Girl: Di lagi ko kay wa ako'y gusto

Chorus 2:
Boy: Irog irog ; Girl: Unsay irog?
Boy: Irog irog intawn ngari'g dyutay Boy: Irog irog ; Girl: Unsay irog?
Boy: Irog irog intawn ngari'g dyutay Boy: Irog irog ; Girl: Sibog sibog
Boy: Irog irog intawn ngari'g dyutay Boy: Irog irog ; Girl: Sibog sibog
Both: Irog irog (Sibog sibog) intawn ngari'g (ngadto'g) dyutay

Listen to song Pasayawa Ko Day:


Did you know that this famous Visayan Song written by Ben Zubiri has 2 versions? Both versions has the same male singer in Emil Loseñada. This is a newer version of the song with Emil Loseñada in duet with Jonny Lyn. The older version was Emil Loseñada in duet with Dulce. You can listen to the old version of the song here: Pasayaw Ko Day (Old Version)


No comments:

Post a Comment

Your comments are very welcome!